Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΣΤΙΣ 11/2 ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤV!






ΣΤΙΣ 11/2 ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤV!

Μια ομάδα bloggers αναλάβαμε την πρωτοβουλία να αποδείξουμε οτι οι τηλεθεατες δεν είναι 'πρόβατα'.


'Κλείστε την τηλεόραση! Για μια μέρα, έστω.

Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας

Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις

Λέμε όχι:Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
Στις εκπομπές - σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων. (οπαδικά αναφερόμαστε σε αθλητικές κυριακές κτλ)
Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.

Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου.

2 σχόλια:

Cat Man είπε...

Δεν ξερω γιατι την συγκεκριμενη μερα λετε να κλεισετε τις τηλεορασεις αλλα να σας πω την αληθεια, ειμαι οπαδος του ΟΦΗ απο την Ιρλανδια και ειμαι πολυ πιο ηρεμος και συγκεντρωμενος σε ενα σκοπο. Να απεμπλακει η ομαδα μου απο το αρρωστο καθεστως που την εχουν ριξει. Δεν με επηρεαζει κανενας δημοσιογραφος αφου δεν καταναλωνω της παπαριες τους, δεν μου φταιει κανενας αντιπαλος φιλαθλος η οπαδος. Κλειστε την τηλεοραση και το ραδιο, εμπαργκο στις εταιρειες που εχουν αναλαβει το σπονσοραρισμα του πρωταθληματος και του κυπελλου. Στοιχημα ΜΟΝΟ στο ιντερνετ και οχι στο ελληνικο, ακομα και την ΕΡΤ που δεν θελουν καποιοι να πληρωνουν υπαρχει διαδικασια με το ταμειο παρακαταθηκων και δανειων να κατατεθουν τα χρηματα της ΔΕΗ και οχι το χαρατσι της ΕΡΤ. Σπαστε τα δεσμα φιλοι μου και καποια στιγμη θα ξυπνησουν ολοι οι καρεκλοκενταυροι που μας κυβερνουν σε εναν ασχημο εφιαλτη.

GrEeK FaNs bLoG είπε...

πολύ σωστός φίλε μου!!!!!